Sötsug?

Är man väldigt godissugen om man proppar i sig en Läkerolask utan att blinka på ca fem minuter? Jag tror det. Nu ska jag gå loss på vattenflaskan tror jag bestämt. Vad som helst annat än socker och godis i alla fall!

Kan också berätta att ikväll blir det trevligheter på Söder med mamma, Maja och Emil. Emil fyller som sagt 18år idag och det ska ju firas med middag ute och ett krogbesök! Kommer bli en kul och mysig kväll! Vi ska äta på nåt ställe en kompis till mamma tipsade om och sen blir det nån pub i krokarna på Söder. David hade scouter ikväll så han kommer senare för att joina pubrundan! Härligt.

Nu ska jag återgå till vattnet, klunka, klunka och förtränga sötsuget!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback