Spinning och Core

Även denna jobbdag börjar lida mot sitt slut... Ska ta mig direkt till SATS på Lidingö för en nice work out, först en halvtimma Spinning och på det en halvtimma Core - friska tag! Blir en snabbdusch innan jag åker hem igen och då väntar (förhoppningsvis) en middag och sen en kvällpromenad med vovven. Ganska intensivt. Igår däckade jag i sängen efter min och Loijs utflykt till bolaget och Willys så jag lyfte inte så mycket som ett finger i mitt rum (stökigt - ja, jag vet fortfarande), vilket jag skulle behöva. Snart är det ju helg och då är det fullt ös med festen - så det är hög tid att börja med röran i rummet.

Appropå stökigt (skitigt) rum, det satt en BIG spindel på min vägg i morse. Hua. Jag brukar inte ha problem med att döda spindlar (professionell mördare), men denna var så stor att det gick flera rysningar genom kroppen när jag närmade mig med papperstussen... Precis, jag är ingen mes som fångar spindeln och sen släpper ut den i naturen - hallå, de lär ju lätt hitta tillbaka + att det bara regnar hela november så det märks ingen skillnad ändå! :)

Morsning!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback