The Body Shop

I fredags var jag på The Body Shop i Gallerian och fick mig en sminkning - väldigt trevligt. Tjejen var jättegullig och vi snackade på, hon var inte utbildad make up artist men duktig iofs jag sminkar mig nog bättre själv - på mitt sätt - men det var kul att bli ompysslad och få lite nya idéer. Köpte tre produkter (och betalade för två), bland annat en ögonskuggs-palett med fem ögonskuggor, en ansiktstvätt och en guldglitter eyeliner. Riktigt flådigt! För att jag köpte grejer över 400kr fick jag 50kr i rabatt eller en neccessär med fyra mini-produkter. Jag tog så klart gåvan! Kolla så tjusigt:



Fin fina grejer!



Nice colors...



Ska vi kolla vad det ligger i den?



Spännande!



Ohhh tjusigt!

Sminkningen då, ja den blev så här:



Gröna skimmrande ögonskuggor...



Och kanske lite mycket rouge för min smak... (Syns inte lika mycket på bilden.)



Här ser man guld eyelinern. Najs.



Creepy bild - men gröna ögon har jag allt :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback