Träningen tar ut sin rätt

Mina armar! Mina stackars arma armar! Gårdagens Boxpass på SATS med Loijs känns mer än väl idag! Jisses. Det var rikgit tufft faktiskt, helt slut blev man! Mina armar var som spagetti igår när jag kom till David, kunde knappt hålla upp knäckemackan med makrillen på (inte så värst tungt)! Imorse kl 8.00 gav jag mig på ett Corepass på jobbet också - inte helt 100% pigg på att träna som man kan tänka sig. Gäsp! Ikväll blir det vila, ska laga mat till familjen (korvstroganoff) och läsa i Harry Potter boken (den sista) som jag äntligen börjat på! Du är vad du äter kl 20.00 hade jag också gärna kollat på... Jag är verkligen superdupertrött just nu, behöver alla sömn jag kommer över! Har bokat av mitt PT (personal trainer) pass som jag bokade in på lördag kl 15.30 - men det är en riktigt dum tid, med tanke på att jag ska köpa lite julklappar på stan, svänga förbi Davids scouters julmarknad och sen hem, byta om för att åka till stan igen, äta på Rice med Loijs (hennes födelsedag - hipp hurra!) och Eva. Phu. Det var min lördag det, så ett träningspass mitt i stressar nog bara upp mig mer. Ska träna Body Pump i morgon efter jobbet också, så det räcker nog med träning för min del denna vecka (måndag, onsdag, torsdag, fredag)... Kanske lite DansStep på söndag iofs?! :) Jag är så grymt duktig som tränar så mycket som jag gör just nu! Ska kolla lite i Detoxboken någon dag framöver också, lite kan man säkert ändra på i kostvanorna utan att Detoxa helt i 14-28 dagar. You go girl!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback