Två saker: Fredag och Födelsedagsfesten!

För det första vill jag bara säga att det är Fredag! Sug på den.

För det andra har jag äntligen laddat upp partybildern från min och Loijs födelsedagsfest lördagen den 15e november! För dig som inte har facebook kan jag dela med mig av några här :)
































De sista förberedelserna innan Festensbörjan. David jobbar och sliter, jag posar - what else?
































Nu kan gästerna komma! Prinsessan och Mexikanaren vid gottisbordet!
































De första gästerna har anlänt! Elina (Scarlet O'Hara) och hennes kille Johan (Bond, James Bond).
































Man släng-pussas till kameran! Mexico-Louise och Sandra (en modern Scarlet O'Hara/Betty Boop/och nån mer) var mer normala.



Stiligaste paret - Right babe? :) (David var Phanthom of the opera!)





Tjejligan: Prinsessa, Affro (peruken) Di (stod på tröjan) Te (tepåsar i öronen) (Eva), Mexicanare (Loijs)och Marilyn Monroe (Lotta).



Loijs gillar presenter! Men vem gör inte det?



Harriet/Sunshine girl, Tiger Woods (jag tyckte mest Robin var skitig), jag och Loijs - paketöppning!
































Uggla works the dance floor!
































In i dimman... lost in translation... fortsättning följer...
































Man ser det inte när man tar kort med blixt, men discolampan fixade specialeffekterna och musiken pumpade! Yeah!



Jag fick en tjusig rosa (!) kaffekokare som jag blev överförtjust i (som ni ser)!
































OMG! Grovhångel på dansgolvet!!



Viktor gör utfall och Uggla/Fredrik prövar på nytänkande dans-moves.
































Det svänger ju!
































Lillebror Emil (Björn Borg - man kunde kolla in kalsongkanten om man var osäker) med en mycket misstänksam vätska i glaset, VAD kan det vara?!



Browniepuss, Diana Ros/Josefin och en rosa prinsessa!
































Vilken stämmning! Här med en Sunshine girl/Harriet!



Mexikanaren har tagit av sig hatten och slängt på sig solbrillor, tillsammans med peace-sessan och Günther!



Lillasyrran som pårökt Paul McCartney och en prinsessa på kanelen.



Vi avslutar med en jävligt glad Tiger Woods/Robin.

Behöver jag säga att vi hade det grymt kul? Tänkte väl det.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback