Wake up happy

Idag känner jag mig något piggare än igår - skönt! Kom i säng tidigare och det gör så sjukt mycket! Åkte till Älvsjö efter jobbet, gick hem till D och lämna grejer för att sen vända och gå till SATS. Jag tränade i en och en halv timma igår - härligt! Först en halvtimma core som fokuserar på mag- och ryggmuskulaturen så det var inte konditionsmässigt krävande (som tur var) direkt efter tog jag fram en stepbräda och det var bara att ge gärnet. Efter en halvtimma var jag ganska trött, kollade på klockan och häpnade över att det bara gått en halvtimma - men det gick! Jag öste bara på mer och svetten rann! Även fast det var ganska svårt ibland med stegen, armarna och hur man skulle hoppa fram och tillbaka över brädan fick jag in det ganska bra. Det blev liksom lite dans över det och låtarna fick en att ryckas med och ge gärnet. HÄRLIGT! Kände mig jätteglad efter passet och gick hem till David igen för att ta en välförtjänt dusch och äta god middag :) Sen kollade vi på veckans Greys Anatomy avsnitt - alltid lika bra! Jag har det så mysigt med dig hjärtat <3

Var trött som vanligt när jag skulle gå upp i morse, men upp kom jag och nu är det jobb som gäller. Idag är det min matdag också... Vad jag nu ska laga till? Tips någon? Sen kommer Loijs förbi och vi ska
planera festen!

Ha en fin dag! Puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback