What to say?

Just nu funderar jag på om jag verkligen har något vettigt att säga... Tror inte det.

Jo, kanske det här: Igår tränade jag DansAerobics för första gången. När det hela sattes igång och blev lite mer avancerat tänkte jag "Va fan har jag gett mig in på?!" men allt eftersom fick jag in det någolunda och kunde också ge gärnet! Riktigt kul alltså! Såg nog inte så jätteproffsig ut i spegeln, men jag lät bli att kolla och gjorde bara som jag trodde var rätt :) Svetten bara rann som vanligt - underbart! Sen gick vi hem till Älsklingen och gjorde mat. (Ett tips är att inte försöka vispa matlagningsgrädde - speciellt inte förhand!) Det blev en supergod Flygande jakob och till det blev det faktiskt ett glas rödvin - helt otippat men gott + att man blir lite "knasig" (speciellt jag) eller vad säger du Älskling? ;)

Efter jobbet ska jag ta mig hem, låna bilen och sen möta upp Loijs för lite seriös shopping inför
festen! Hoppas vi inte glömt något och att vi har kommit ihåg allt... Jobbigt om man glömmer något viktigt, som typ musik eller sprit ^^ Men nej då, inget viktigt ska glömmas! ;)



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Festen närmar sig ;) Nedräkningen pågår för fullt...


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback