Änglavakt

Det är nästan så man får lite kalla kårar av det. Nu är det egentligen inte något allvarligt, Änglavakt är kanske att ta i, men det hade kunnat kosta mig en tusenlapp eller mer. När jag skulle boka flyg till England när jag åker dit den 4e januari kollade jag upp en biljett hos Sterling, Sterling flyger nämnligen till London Gatwick som är närmast Brighton. När jag fick lön och äntligen skulle boka biljetten var den borta! Den fanns inte mer. Jag blev ganska grinig över det och började leta efter en ny resa, men inget annat flygbolag flög direkt till London Gatwick, eller så kostade det mer, men tillslut fick det bli en resa med SAS till Heathrow för 50kr mindre. Jag får alltså åka tåg och sånt för att komma till Brighton. Det har jag varit lite små-grinig över sen jag fick boka med SAS istället för Sterling för att biljetten tog slut... Tills i dag. Sterling har gått i konkurs! Och man får glatt boka om sina resor med Sterling, utan att få tillbaka det man betalat. Helt galet, tänk vilken tur jag hade! Tänk om jag bokat biljetten dagen innan, innan jag fick lön?! Det är så man får rysningar...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback