Avprickningslista: Brighton

Jag har mycket att tänka på och komma ihåg vad som måste göras innan jag åker till Brighton i januari! Bara att börja skriva ner och pricka av antar jag :) Hur ska jag komma ihåg allt? Har jag tänkt på allt jag behöver tänka på? Vad har jag missat? Jaja. Det löser sig säkert hur som haver, såå långt är det ju inte (post någon?)!

[ ] Köpa en adapter
[X] Gå till Telenor och klaga på mobilen (trasig) - Bläääää!Harta
[X] Fylla på vaccinet för Hepatit - den 20e okt
[X] Kolla tänderna hos tandläkaren - 905kr senare
[X] Beställ ett nytt VISA-kort
[X] Kontakta A-kassan - ska man betala när man studerar? - Ja tydligen :-S
[X] Skicka in fullmakten till SEB
[X] Kolla upp försäkringar -  TryggHansa eller någon annan?
[X] Skicka in ansökningen om MasterCard - när studiemedelsunderlaget kommer
[X] Växla in pund(huvuden^^)
[X] Boka flyg dit och hem
[X] Kolla upp ansökningsdatum till komvux - för sommaren 09
[X] Ansöka om studie-lån och bidrag - när jag får blanketten från CSN
[X] Sälja fonder, avbryt autogiron - kontakta SEB?
[X] Betala in första delbetalningen till Braheskolan.

Är det något mer jag ska tänka på? Till en viss gräns kommer man inte på mer, så påminn mig gärna om jag glömt något viktigt! Tack på förhand!

Pusss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback