Back to school

När skolorna började i slutet av sommaren var jag som jag skrev lite avundsjuk. Jag ville också köpa nya block och pennor, få ett schema för hösten och fylla i alla "att göra grejer" i en helt ny kalender med olika färgpennor. Sen att man ska plugga också (typ till prov) hör inte till saken. Men det där med det nya, att man går till skolan varje dag, att man träffar sina klasskompisar, att man gruvar sig över provresultat tillsammans och skrattar i korridorerna - det är det jag vill ha. Nu kom jag på att jag kommer få exakt det. Jag ska ju faktiskt plugga där borta i Brighton! Och jag har ju faktiskt köpt fina nya block för just det ändamålet! Kalendern blir den samma, gillar den för mycket, bara med ett nytt almenacks-innehåll för 2009. 2009 tänk, jag kommer få plugga och bara ha kul i ett halvår! Helt otroligt. Jag kanske rentav får mer smak och vill fortsätta plugga?! Något tips på vad? Är lite inne på kursen som heter Modevetenskap sen finns det en annan kurs som heter Kroppen, Idealet och nånting som skulle vara trevligt att läsa. Rättskunskap skulle jag också kunna läsa. Får läsa lite om det kanske och söka in när det blir dags och efter det välja hur jag vill göra. Kul vilket som. Ja ja.

Tänk att man ska tillbaka till skolbänken ändå. Lovely som man säger i England.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback