Begynnande träningsvärk

I går tränade jag mitt första Body Pump passSATS som medlem. Nu har jag det magiska svart-oranga kortet. Härligt! Jag är så pepp! Man får tydligen tre PT (personal trainer) tillfällen per år! "Så jag skulle alltså kunna boka in tre tillfällen innan jag åker?" Frågade jag. "Ja, det skulle du kunna" sa tjejen. Sen fick jag mitt alldeles egna hänglås och gick och bytte om! Härlig känsla. Sen tar det nog ett tag att komma in i det igen, t ex vilka vikter man skulle ha var lite kruxigt, kom inte riktigt ihåg vad jag hade förut? Iofs var jag mer vältränad då också så jag drog ner lite på vikterna - vilket jag är glad för! Känner en smygande träningsvärk som är på väg... Ska träna i eftermiddag också efter sminkningen kl 14.00 på The Body Shop, synd att svettas bort en snygg make up bara... Men det få jag ta! Kanske hinner ta ett kort på't i alla fall ;) Ett Box-pass på Odenplan kanske?

Later!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback