Bilkörning vs. motion

Jag var ju inne på att cykla till Lidingö Centrum för att köpa det där jag måste köpa (hemlis än så länge) men mamma sa att jag fick långa bilen. Hurray! Inte så bra för min fysiska hälsa kan tänkas men jag ska ju träna i morgon på lunchen (core-pass) så det är nog liiiite ytte pytte okej att ta bilen istället. Måste ju öva på min bilkörning! Sen tar det så förbaskat lång tid att cykla fram och tillbaka och jag vill ju ha lite kvalitetstid i mitt rum + att mitt knä kommer srejka efter tre meter - aj aj. Ska kolla på gårdagens avsnitt av Desperate Housewives också - det första jag gör efter centrum! Härligt.

Men nu blir det till att gå hem snabbt, hoppa in i bilen och svänga in till centrum. Naajs, I like :)



Kommer sitta som klistrad framför DH om någon timma. Njutning!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback