Det är i alla fall fredag!

Hum. Var ska man börja.

Positivt: Fredag, en rolig helg
Negativt: Ingen lust.

Hur in i helskotta muntrar man upp sig själv? Jag har verkligen ingen lust just nu. Ingen. Lust. Jag vet i och för sig delvis vad det kan bero på och det är ju en ganska stor grej dessutom. Men ändå! Jag vill inte. Hur tar man sig upp ur en sån här grop? Jag har ju massor att se fram emot men det gör mig inte lyckligare för stunden. Trist. Riktigt trist. Det finns en hel del här i livet att var glad för och glädjas åt men ändå tar det emot och känns faktiskt skit. Är inte taggad alls, inte för något. Vill typ krypa undan och gömma mig för omvärlden, bara försvinna och slippa allt. Men så lätt är det sällan.

Hej så länge.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback