Det löser sig

Ibland har man sånna där dagar
Ibland rasar allt på en gång
Då ter sig inget som man behagar
Och vägen känns så oändligt lång

Man tappar både hopp och gnista
Man vet inte hur det ska gå
Det kan bara närsomhelst brista
Och komma tårar från var enda vrå

Man ska tydligen härda ut
Och tro att det ordnar sig en dag
Förundras över ljuset i tunnelns slut
Och helt enkelt börja med nya tag

En dag vänder kanske vinden
När man inte behöver skydda sig mer
Då inga tårar rullar ner för kinden
Och man mot världen ler.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: David

Hej min darling.

Dina dikter är de finaste som finns.

Inte ett ord för mycke eller utan mening.

Dina texter är djupa och något jag gillar och minns.

Precis som alla dina andra inlägg läser jag det här av en anledning.



Jag älskar dig <3

Vi ses imorgon

kysser

Postat av: Emma

Hej älskling!

Du är minsann en diktare du med :) Tack! Älskar dig med! Vi ses i dag på din inflyttningsdag! :D Kyssar

2008-10-09 @ 07:17:15
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback