Extraordinary together

Gårdagens avsnitt av Greys Anatomy var bara så bra och så fint. Speciellt det slutet. Meredit och Derek letar efter varandra och tillslut hittar Derek Meredit på hans mark där hon har ställt ut hundratals ljuslyktor i formen av ett hus. Hon har ritat ut deras hus med vardagsrum, kök, badrum och ett rum där barnen ska leka... Hon säger:

"I'm still mad at you. And I don't know if I trust you. I wanna trust you but I don't know if I do, so I'm just gonna try. I'm gonna try and trust you because I believe that we can be extraordinary together rather than ordinary apart."

Det är bara så fint. Just då ringer min Älskling som också kollar på Greys och säger "I belive that we can be extraordinary together".

...

Missade du det, heter avsnittet Freedom.




Derek hittade champagnen de skulle fira med när deras medicinska experiment lyckades... Ögonblicket orecis innan de kysser varandra...




Kass och liten bild, men man ser typ hur Meredit ställt ut alla ljuslyktor.

/emma. <3

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Åh ja såg det också, det är så fint..man blir ju helt upprymd! Ser du på bönderna? vi tittade på de innan och det är ju så roligt :-) ska kolla helgerna nu vilken som kan passa bäst, hörs snart! pusss o kram

Postat av: Emma

Åhh du har skaffat en blogg! Nu kan jag hänga med bättre :) Tyvärr kunde jag inte lämna denna kommentaren på din blogg?! Ja, skulle vara superduper kul som sagt att ses! Nää, bönderna har jag aldrig kollat på så jag zappade mellan rooservice och make me a supermodel ;) Ha en fin dag! Pussss

2008-10-16 @ 09:45:48
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback