Faktum

Jag lever efter principen "allt eller inget" på både gott och ont. När jag bestämmer mig för något (som t ex att inte äta kolhydrater) håller jag på det nitiskt, tills ett svagare ögonblick uppenbarar sig och jag faller dit (började dramatiskt äta MASSA kolhydrater efter en månad). I både måndags och tisdags var jag inte sugen på något onyttigt alls, jag avstod sötsaker och var jäkligt stolt över det, tills igår då flippade jag igen. I morse tränade jag Core men kände mig grymt omotiverad, det var segt och motigt liksom. SATS däremot kommer bli kul, klart det kommer vara seeegt och jävligt ibland det med, men ja. Idag ska jag dit och bli medlem, betala 550kr/månaden och 250kr admin. avgift (bara en gång), månadsavgiften på 600kr slipper jag (annars hade jag bangat). Har nyss proppat i mig ca 5st Riesen-kolor (väldigt goda måste jag säga) så det får bli ett Body Pump-pass direkt efter att jag blivit medlem på SATS tror jag. Ska ringa och höra om hon kan boka upp mig redan nu så det inte blir fullt!

Nu ska jag ta tag i alla fakuror, det är ju allt eller inget som sagt! :)

Puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback