Fix-list

Nu är det lite pyssel att hålla reda på igen och jag som älskar listor (och att få stryka det jag gjort) passar på att skriva ner allt punktvis. Håll i hatten!

[X] Fråga om jag får låna ljudanläggningen - till festen - JA!
[ ] Köpa den där adaptern
[X] Fråga om jag får låna discolampan - till festen - JA!
[X] Planera dag för sminkning på The Body Shop - medlemsförmån - 31 oktober
[ ] Börja planera julklappsinköp
[ ] Köpa nagellacksremover
[X] Köpa ansiktsrengöring med 10% rabatt på The Body shop - medlemsförmån
[X] Hitta en present till Emil som fyller 18! - 4e november
[ ] Lämna in telefonen på lagning - Telenor
[X] "Säg upp" fondköpen SEB
[X] Skick ut inbjudningar till festen - 15e november

Oj, kom på att jag redan har en "liten"
fix-list inför Brighton. Dubbelt upp med listor med andra ord, dubbelt så kul ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback