För mycket av det goda

Varför skulle det finnas kvar kanelbullar i kylen till i dag här på jobbet? Varför var de nästan godare i dag än i går? Jag har alltså "prövat" dem. Jag fattar verkligen inte. Tänkte att om jag skriver det kanske jag slutar med sånt här nånsens? Antagligen hjälper det inte smack, men man kan ju alltid försöka. Attans att det ska serveras och finnas så mycket gott på jobbet! Till fikat blir det "kina-tårtor" vad nu det innebär. Chefen ska åka till Hong Kong för massa månader och vill säga hej-då på det sättet. Why not? Jo för att jäklas med mig så klart! Att det är College i dag och i morgon med med frallor och skit hjälper mig inte direkt heller. Snart fyller säkert någon lycklig person år också och då minsann blir det tårta! Jag som inte ens är sugen (allra minst nu) och ändå kan jag inte förstå att jag egentligen inte vill eller ska ha nåt. Märkligt.

Visste du att man i princip blir spy-färdig av tre kanelbullar? Jo, för det blir man förstår du. Tänkte att någon kanske ville veta det...

/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback