Fredag

Idag kör jag casual friday fullt ut, har på mig en stickad omlott väst från Indiska som jag köpte för två år sedan och en svart tröja under. Försov mig hos David i morse till råga på allt, så jag är ganska osminkad också. Men jag kom i tid ändå, att göra sig i ordning på en kvart är ganska bra jobbat + tio min frukost då;)



(Det svarta på min haka är headsetet).

Sen tog jag en snabb titt i min filofax och det är snurrigt må jag säga! Jag kan verkligen konsten att kladda runt, stryka över, skriva om, skriva över... Min bästa vän är nog tip-exen som man bara stryker över kladdet med, alltså ingen sån där flytande, utan ja. Vad heter det egentligen?



Och denna veckan är inte ens klar än...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback