Magsår

Dubbelbokning av konferensrum och övernattningsrum är inte att leka med. Det tar musten ur en. Maximal tur i dag tror jag allt. Om det hade varit i går hade jag börjat gråta. Faktiskt. Men i dag har jag några nävar mer is i magen så det är än så länge okej... Längtar tills jag får gå hem och sen gå och handla för att laga middag till familjen. Sen ska jag välja morgondagens outfit för att kunna gå till jobbet tidigt (kl 7.00) som vanligt (gick direkt till Coren kl 8 i morse) jag gjort hela denna veckan. Sen ska jag pyssla runt lite i rummet och fantisera om helgen. I kväll är den nämligen närmare än vad den är just nu. Ska till DaveBabe i morgon efter jobbet, eller ja han slutar först kl åtta på kvällen så jag kanske hinner förbi H&M för en baströja och apoteket, kanske också att jag ser de där skorna jag söker med ljus och lykta, de där skorna som är precis lagom, utan klack och skaft och som är alldeles lagom varma att ha inomhus. Det är höga krav och det är inte många som kommer förbi första utgallringen. Så det blir antagligen en slapp och skön kväll hos min Darling och på lördag får vi väl se vad som händer, på söndag kanske jag ska träna - hör på den! Dags att köpa det där Friskis kortet jag snackar så mycket om... :)

Grrr. Kaos över konferensrumsbokningar. This is not my day week.

/emma.

P.S. Detta är magsår på hög nivå. Kan de inte bara fatta och nöja sig? Jag har inte mer än två händer och allas viljor är mer värda en alla andras typ. Alla ska vara högst och bäst. Blir galen. Spräng hela skiten i luften vettja!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback