Helgerna börja ta slut!

Jag skojar inte. Mina helger innan jag åker till både Thailand (13e dec)och Brigthon (4e jan 09) är slut! Pratade med Älsklings Anna en stund, kunde inte prata så länge som jag velat, men vi hann i alla fall stämma av liiite. Och hör på det här; hon knep min sista helg! Vi sa att vi bara måste ses innan jag drar till England och då föll det på helgen den 2a advent (tänk - advent!), som är helgen innan jag åker till Thailand. Galet. Helgerna har verkligen blivit uppbokade på olika håll och nu är det i princip slut. Får börja fylla i veckorna med roliga grejer också! :)

Nu i helgen tar jag det mest lugnt, ska hänga med Loijs på stan på lör. Helgen den 25e har D inflyttningsfest, helgen efter det fyller D's mosters man år = 50års fest. Helgen v 45 ska jag och Maja till Uppsala på lör en sväng och fika med vår fd. moster Sofia, helgen efter det fyller jag år = PARTY, helgen därefter det blir det kanske ett besök hos pappa med D och julmarknad på Taxinge slott samma helg. Helgen v 48 fyller Loijs år (- fest?) och D har julmarknad med scouterna, helgen därpå får bli Annas helg och helgen efter det är det avresa till Thailand! Sen är jag borta i två veckor, kommer hem en vecka, nyårsfest, packar och sen åker jag till Brighton! Wow.

Vill gärna göra middag med dig älskling någon kväll, någon helg... I din nya fina lägenhet :)

Ser det ut som om jag har att göra? Det kommer bli en kul höst och den kommer gå fort. Hjälp, börjar bli nervös! Ja inför England alltså... :) Thailand kommer bli en dans på rosor på en strand!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

för mig är det bara veckorna som är uppbokade.. har helgerna oftast fria =) lite skönt, så jag kan slappna av lite...

puss

Postat av: Emma

I veckorna blir jag så trött av jobb och åker till Dave när jag orkar;) Så helgerna, det är då det händer, men ändå lagom mycket (oftast). Puss

2008-10-14 @ 15:55:40
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback