Hello blondie!

Jag vågar knappt erkänna det här, men jag har gjort ett ganska stort misstag... Här sitter jag med nytvättat hår (har inte fönat det än), fullt påklädd, har ätit frukost och ja, är snart "ready to go" som man säger. Kolla då på klockslaget detta inlägg postades. Mm precis. Klockan är ca 05.45... Jag GLÖMDE ställa om väckarklockan till vintertid! Okej. Min mobil ringde därför nu, en timma senare och jag sitter som ett frågetecken och bara "öhhh???".

Jaja, nu har jag ju tid att både föna håret ordentligt, blogga lite, lägga in dagens outfit, kanske städa lite och filosofera om bättre tider. Eller nåt åt det hållet.

Det är tur att jag inte är blond på riktigt - då hade det gått illa ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback