Isande

Det är så sjukt kallt i mitt rum! Jag har det enda rummet i hela huset som inte vill bli varmt. Det är galet. Men går man in i mitt rum känner man kalla kårar krypa från tårna ända upp över ryggen, kalla kårar som får håret att resa sig på hela kroppen. Burr. Tänk då hur det är på morgonen, att lämna sin varma, sköna sängen och det gosiga täcket för... ja för vadå? Ett islkallt rum? Att stiga upp från något varmt till något kallt (rummet) är inte direkt angenämt. Speciellt inte på morgonen när man har det motigt som det är att kliva upp! Så fort man kommer ut ur mitt rum är det normal-varmt och man fryser inte längre. Helt sjukt. Tydligen ska jag få ett litet element i mitt rum. Hur nu det ska hjälpa? Mitt rum är ju i princip på Antarktis, ett litet element vs. Antarktis någon?



Hugo vet nog också vad kyla innebär... (Bild privat)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback