Jag tror jag vill gifta mig

Bli inte skraj nu (speciellt inte du älskling;) men jag har tänkt på det med bröllop och det verkar bara så fint. Så där vackert, magiskt och speciellt. Jag vill liksom uppleva det själv, planera allt, fixa och komma på alla vackra saker man vill få med på den underbara dagen... Kärlek är givet.

Anledningen till att jag kanske snöat in på bröllop, är nog att jag råkat ramlat in på bloggar där någon gift sig eller ska göra det osv. Det får mig liksom att längta "lite" extra till min sån dag. Hur kommer den vara? När? Kommer jag ha mina drömskor på fötterna och världens vackraste klänningen böljaden omkring mig? Om inte annat märker jag det då, när den dagen kommer. Tills dess kan jag bara drömma och fantisera, för det är vad det är just nu. Men visst kommer det bli fantastiskt!


Skorna jag vill ha på den speciella dagen, i alla fall bestämde jag det för några år sen när jag såg dem i en tidning. När jag gifter mig finns nog inte exakt dessa att få tag på längre, de finns nog inte att få tag på nu heller. Men någonstans finns det med alla säkerhet några andra perfekta skor där ute i världen som väntar på mig och den dagen!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Åh gud vilken söt sko.. Jag känner nog som dig också, jag vill vara fin i en vit fin klänning, se Johan stå där framme i kyrkan och le mot mig med kärlek i blicken när han ser mig :) Bröllopsdagen är ju något som nästan alla småflickor drömmer om :) Haha man vill känna sig som en prinsessa... hehe men först ska man kanske försöka bli förlovad ;)

Puss sötnos


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback