Kunde jag, så skulle jag

Jag har aldrig beställt från Forever 21 som många andra gjort. De har riktigt bra (läs:billiga) priser och väldigt snygga saker! Man måste iofs betala frakt och tull och sånt så det går kanske jämt ut. När jag åker till New York om kanske ett år ska jag lätt kolla in där en eller två gånger! Titta vad jag hittade på hemsidan efter två sekunders tittande. Tänk om man hade lite mer pengar att spendera då hade jag inte tvekat att klicka hem bland annat det här...










Mm. Jag längtar till New York om inte annat!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Ja men visst har de fina saker på forever21.com? Jag skulle gärna ha en massa saker därifrån ;) de rosa skorna var ju bara för söta :)

puss

Postat av: Emma

Jaa jag med! Ska shoppa loss där när jag åker till New York - lätt :D Besöka Soho, dricka drinkar och köpa ett par Loubotin skor - lätt! Lääängtar. Puss

2008-10-16 @ 10:32:56
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback