Lackert

Fick nyss tre nagellack av min kollega som hon inte vill ha längre och jag målade på mig ett av dem på en gång. Det är riktigt snyggt, mörkt och höstigt. Det är en mörkbrun-koppar-aktig nyans, åt det väldigt mörka hållet, precis lagom om man inte vågar gå all in med svart på naglarna. Grr. Riktigt hett faktiskt :) Har tyvärr ingen kamera närvarande så det får jag ta sen, men trust me its hot!

Nu ska jag snart gå ut och gympa lite Core, skönt att träna direkt på morgonen och vakna till lite! Efter jobbet ska jag vidare till SATS och bli medlem där, de bjuder på medlemsavgiften i dag och 600kr mindre tackar man inte nej till. Kommer bli riktigt kul! Har redan planerat träningspass för tre veckor framåt ;)

Puss å kram




Nästa steg får bli svart! :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback