Längtar!

Jag börjar smått fatta att jag verkligen ska till Thailand nu... Det går inte riktigt in liksom. Men ack så skönt det kommer bli! Två veckor i ett fjärran land med mig själv, massa böcker, musik i öronen och god mat. Lovely.

I går kväll slog det mig en sak. Jag kommer sakna David så sjukt mycket när jag är i England. Tänkte på det innan jag skulle somna i går, men det gjorde för ont så jag sköt undan den tanken till en annan dag. Klart det kommer funka, det tvivlar jag inte på! Men det kommer säkert bli jobbigt. Tror att jag kommer ha fullt upp i alla fall den första tiden och vi har ju redan bokat in en helg i slutet av januari. Hur blir det för dig då Älskling? Det kommer nog inte gå någon nöd på dig ;) Du kommer om inte annat få ännu mer tid över till allt du vill göra! Jag börjar också bli grymt nervös inför England. Jisses. Klart jag kommer fixa det! Nemas. Men det är läskigt för det....

Tills dess så ska jag drömma om palmer och vit sand...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback