London, baby!

I går bokade älsklingen hotell i London för oss helgen han kommer och hälsar på! Det kommer bli så grymt mysigt :) Tydligen tar det inte mer än 50 minuter för mig att åka till London från Brighton - viket är en klar fördel! Jag har inte speciellt mycket koll på London, men David som varit där några gånger har nog lite mer grepp om situationen. Tror vi bor mitt i smeten nånstans - visst har jag koll? ;) Det fanns både gym och pool på hotellet (hello magrutor!) och jag räknar med te till frukost, och scone med syld och grädde ^^. Mysigt kommer vi få det! En liten love-weekend á la Paris - vi firar ju trots allt vår ettårs dag! Längtar!

Nu ska jag bara fundera ut vad vi ska göra... Jag vill ju så klart göra allt, men typ Madame Tussau har han varit på tre-fyra gånger så det kan vi ju hoppa över, jag ska ju trots allt vara i krokarna ett halvår så jag hinner lätt med det också! Marknaden i Notting Hill på Portobello Road - öppet varje lördag (och kolla in den blå dörren från filmen Notting Hill), Starbucks är givet, "rullande" sushi på Harvey Nichols? Ett besök i Soho (vad det nu är;)? Musikal? Det hade varit lite coolt faktiskt. Typ Big Ben! Bara gå runt och kolla liksom, säkert hur fint som helst på kvällen när det blir mörkt och allt lyser :) Något trevligt museum kanske? Det ska finnas något stort pampigt (gratis!) museum nånstans... Primark måste jag bara besöka! Det är tydligen kaosartat där, frågan är om man ska gå dit tidigt och kanske på någon mindre lokalt liggande butik? Tåls att studera. Älskling, du sa att du gillar att planera, bara att börja jobba nu då ;) Jag fyller på mer mer sen... Don't worrie :)



Vårt hotell! Tack hjärtat <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Mikaela

åh, mysigt med london! :)

Postat av: Emma

Eller hur! Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande :)

2008-10-27 @ 14:25:09
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback