London calling

Det börjar närma sig, min termin i Brighton alltså. Har som ni ser en "ticker" till vänster under min profilbild där man ser hur långt det är kvar tills jag åker. I dag är det 2 månader, 4 veckor och 1 dag kvar innan det är dags att åka till flygplatsen. Spännande!! Och jäkligt nervöst. I går bokade (ja nästan i alla fall) Älsklingen en flygbiljett för att komma och hälsa på mig helgen den 30/1 - 1/2 för en helg i London. Den 2 februari firar vi nämligen 1år tillsammans, tänk vad tiden går fort! Känns i och för sig ganska länge sen vi sågs vid Slussen i snö-blasket för att gå på libanesisk restaurang med "gänget". Den där kvällen då jag gled på mina klackar ner längs med hela Götgatsbacken på islagret, tur att jag hade dig att hålla mig i... Kommer bli hur mysigt som helst att få spendera en helg i London med min babe lagom till vår ettårsdag, jag har ju aldrig varit där (ännu) så det finns nog en hel del jag vill se :)

Det kommer bli ett grymt halvår det är jag säker på! Kommer lära mig så mycket, få många nya kompisar och säkert få besök av nära och kära under tiden jag befinner mig i England. Ser fram emot det!




/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback