Mindre än två timmar kvar...

... innan jag får gå för dan. Ska åka direkt till Dave och hans lght. Ska "svida om" till något mer festligt (ser ut som en skolflicka i dag) och kanske sota ögonen mer. Frågan är vad jag hinner, vi ska ju till Cirkus och se Uggla, Rheborg och Ulveson på Cirkus kl 19.30 och de som också ska med kommer till D kl 17.00, samma tid som jag kommer dit. Vet inte riktigt vad som händer kl 17, ska vi åka redan då? Lite tidigt va? Middag? Jaja, det återstår att se. Sen ska det tydligen ut och festas efter Cirkus, men jag är inte direkt taggad just nu. Får väl se om jag blir det senare... Men som sagt. Jobbdagen är snart slut och det är skönt. Helg. Vi får väl se om jag överlever helgens höga tempo!

Puss och ha en fin kväll, det ska jag ha!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

ha det så trevligt på showen.. e lite avis och vill också gå..

ska bli kul att se david lgh nästa vecka =)

puss

Postat av: Emma

Tack! Det kommer bli kul :) Menar du näst nästa helg? 25e? Eller ska ni komma förbi tidigare? Ha en fin helg! Puss

2008-10-10 @ 14:57:55
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

haha ja jag menar såklart näst nästa helg :) haha hade slagit fram nästa veckas sida i kalendern redan och då såg det ut som att det var nästa vecka.. men jag vet ju också att det är den 25e :) haha bry dig inte om mina knäppa kommentarer, du vet jag e virrig.. :)

detsamma sötnos. puss

2008-10-10 @ 15:41:10
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Det var jättekul, vissa saker roligare än andra! Mycket dans och sång emellanåt, typ revy :) Puss

2008-10-13 @ 10:22:41
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback