Mörka tider

I dag när jag gick till jobbet kvart i sju var det mörkt. Alltså mörkare än vad jag kommer ihåg att det var förra veckan. Lite bitande kallt i kinderna var det också. Burr. Nu är det officiellt här, mökret och kylan, hösten som närmar sig vinter. Det dröjer nog inte länge förrän det blir ännu kallare och självklart mörkare. Och jag som behöver ljus och värme! Nu har jag kanske ett triumfkort för just den biten... Vi får väl se :) Det skulle i alla fall vara enormt skönt!

Ny dag, ny vecka och en ny helg. Visst är det nytt (den här måndagen har det inte varit tidigare), men det känns samtidigt ganska gammalt. Om och om igen, samma sak efter varje helg. Okej, nu ska jag inte börja igen! Ha en fin måndagmorgon!

Puss



Dags att börja klä på sig mer och varmare?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback