Morrn morrn!

I dag.. förlåt.. i morse ville jag inte gå upp. Jag snoozade hur länge som helst och drömde de konstigaste drömmarna. Bland annat att jag och två kompisar skulle bila runt i världen, vi sa hej då till våra fmailjer och åkte i väg. Det var hur mysko som helst, vi återkom nämligen alltid till samma lägenhet och jag bytte kläder hela tiden (inte så mysko kanske) och sen kom ett ex till mig och var hur creepy som helst. Typ mardröm, eller nja, inte mardröm men olustig liksom. Jaja. Nu sitter jag och pimplar kaffe.

Kollade på Du är vad du äter i går med Anna Skipper. Tänk om man kunde anmäla sig själv till det där programmet?! Kanske inte vara med i tv men i alla fall. Jag har en helkonstig syn på mat och skulle behöva börja om när det gäller det. Jag nästan hetsäter i princip och måste få slut på de jag har på tallriken eller i godispåsen, sen känns det som en ständig tävlig i vem som får mest. Det sitter väl kvar sen man var barn och allt skulle delas lika, in till sista millimetern. Att man aldrig växer upp?!

Fredag. Mm. Smakar på ordet, njuter av smaken och slukar det med hull och hår. I och för sig är det jäkligt många timmar kvar innan jag får gå hem, men det är alltid något. David kan inte bestämma sig, men nu verkar det som om han kommer hem först på söndag istället. Jisses. Ska nog erkänna att jag surna till lite, men jag vet inte om det egentligen är rätt av mig? Svårt sånt där.

Tände ljus här på receptionsdisken i dag. Kändes som det börjar bli säsong får sånt. Luktade snö i luften i morse när jag gick till jobbet och i gårkväll hade jag julkänslor. Att det bara är oktober? Ja se där ja.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Jag skulle också gärna ha anna skipper som tortyrtant.. ;) haha och se om hon lyckas få bukt på den här kroppen... jag har ju ätit nutrilett hela veckan, och det har gått jättebra känns det som. magen e mindre, jag känner att jag gått ner :)



emma, det är FREDAG!!! njut av helgen som helgänka ;) puss

Postat av: Emma

Mja, jag tror ju inte riktigt på sådana där dieter, sen när man börjar äta normalt igen är det ju en helt annan sak än att bara ära vätska som självklart inte väger mycket i magen. Så jag är skeptisk. Men lycka till för det;) Det kommer bli bra!



Jag har annat att göra så det går ingen nöd på mig, gillar bara inte att man säger en sak och sen ändrar det.. Puss

2008-10-17 @ 11:31:04
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback