Mest trött tror jag

Efter en supergod middag som jag slände (GI stroganoff med fullkornsris) ihop begav sig mamma och jag ut på en längre promenad med Hugo. Härligt att få sällskap, gå och prata, vi gick ganska långt faktiskt, runt "hela skiten"/hela området fast längre, liksom, till vårt gamla hus och en omväg tillbaka hem. Nu sitter jag här och ska sova. Det är hög tid. Vet dock inte vad jag ska ha på mig i övermorgon, måste ju packa med mig det i morgonbitti eftersom jag ska sova hos David till onsdag... Gah. Har högar med ren tvätt i min säng också, skjuter det nog bara mot väggen :) Vill ju sova! Ska bara ta en snabb titt och försöka hitta lite inspiration för onsdagen... Gärna torsdagens och fredagens och helgens med.. Hum hum. I-landsproblem om något! Nej nu räcker det med sömnigt svammel!

Puss och natti

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback