Noooo!

Damn. Snacka om oflyt. Mina jeans för dagen, ett par jag köpte på Vero moda för kanske två-tre år sen som folk fortfarande tror är nya, är numera trasiga! Jag har aldrig haft sönder ett par jeans förut (okej kanske när jag var bäbis/mindre och typ kröp fram)! Men nu har det hänt, på insidan av låret lite för högt upp har det nu börjat spricka upp så fint. Jag som verkligen gillar de här jeansen! Attans. Får kanske bli ett par jeansshorts till Thailand? Men grr, ett par förövrigt felfria jeans som sitter snyggt är numera inget att ha. Lite irriterande att en liten spricka kan förstöra allt, sprickan kommer nog bli större och i slutet av dagen är jag antagligen mer oanständig än jag någonsin varit på jobbet ^^




Mina förut så hela jeans...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback