På resande fot

Snart kommer jag bege mig i väg till både Thailand (två veckor) och Brighton (ett halvår) och då kommer jag finnas både här på bloggen och på Resedagboken. Det kommer antagligen stå samma sak här som på Resedagboken när jag uppdaterar, skillnaden är bara att fler kommer läsa på Resedagboken, typ kollegor, känns inte som om jag vill dela ut adressen till allt och alla här på jobbet. Nä. Hittar de min blogg själva så är det så, men jag kommer inte skylta med den... I alla fall. Jag heter emmajohanna87 på Resedagboken och där kommer ni hitta mina kommande resor men även dem jag redan gjort. Laddade upp bilder till samtliga resor i går kväll utom de två första (Paris med farmor och Mauritius med mamma, mormor, mostrar och kusiner), vi hade inte ens digitalkamera på Mauritiusresan! Har inte skrivit några dagboksinlägg till alla resor - orkade inte riktigt - men en dag kanske jag gör det också :) Ett kul sätt att samla alla resor på ett ställe!



Bild egen privat. Tagen vid Godahoppsudden i Sydafrika.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback