På språng

Nu ska jag snart gå till tåget, sen tunnelbana och en promend sista biten som ska ta mig vidare mot Älsvsjö. Söndagsmiddag ska det minsann bli! Kommer bli riktigt mysigt. Höstruskväder har det varit hela dan och jag har myst inomhus. Har inte gjort speciellt mycket idag (tyvärr) lite smått sådär. Har nästan fått ordning på mitt rum nu i alla fall, min lillebror måste bara hjälpa mig att koppla in alla kablar och sladdar till mitt sourondsystem (bara 6 olika högtalare inkl subba). Jag skulle nog inte lyckas så bra med det om jag säger så...

Men som sagt, dags att gå till tåget, bara att ta fram paraplyt!



Här är höstlöven jag tog med mig in för att måla i lördags, ville fånga den fina höstdagen på papper. Det visade sig att mina målar-skills har dämpats "aningens", det blev nämligen skitfult. Får med mer tålamod testa på det snart igen! ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback