Piece of cake

Vi har haft aspirantkurs här i två dagar (jäkligt mycket kurser just nu!) och i dag var det dags för filmstjärne-grejen. De ska bli filminspelade på ett "kundbesök" och jag är receptionisten de ska möta först. Denna gången hade de lite knappt om tid så de hade bokat mötena denna gången - vilket är mycket lättare för min del. Jag slipper komma ihåg allt säljaren säger och sen rabbla upp det för personen han/hon ska träffa. Phu. Skönt.

Nu är det inte långt kvar till helgen!


Dave ringde och sa att hans Scout-middagsplaner blev inställda och vi istället ska äta med Frida och Johan (han och Johan är båda scoutledare) i kväll. Trevligt! Egentligen skulle jag gå ut med vovven men det får bli framflyttat ytterligare en gång. Måste hem direkt efter jobbet och packa ner grejer för Davids inflyttningsfest i morgon också (alkoholen får icke glömmas!) och allt annat jag kan tänkas behöva. Hum... What to wear? Får fundera!

Pöss

Fina kommentarer
Postat av: maja

okej, vet att du hatar det här.. men det stavas piece.. <3

2008-10-24 @ 22:18:20

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback