Same same

Inte mycket skillnad på humör-fronten är jag rädd. Helgen har varit bra trots det, har som sagt haft ett fullspäckat schema hela helgen. Uggla, Rehborg och Ulveson revyn i fredags var riktigt kul! Ibland skrattade jag tills det inte fanns nån luft kvar att ta av ;) I går besökte vi Hus och Hem mässan och till kvällen blev det middag med D's släkt och syster som kom från England i går och ska stanna nåra dar. I dag mötte jag upp Josefin och Erika för att sitta med i publiken till Sanningens ögonblick. I fyra timmar satt vi där och det var ganska segt ibland, när personerna kom upp i lite "värre" frågor vaknade man dock till. Jag är rädd för att jag kommer synas ganska bra i bild också... Vi satt ganska rakt bakom "vännerna" och ja, när man gäspade och så kanske man inte vill ha på bild... :) Vi fick kanelbullar också, hela tre stycken lyckades vi knipa åt oss, var. Mums. Kom hem vid fem tiden och sen dess har jag legat horisontellt och glott på tv. Som sagt, ingen större energi trots helgen, mest trött! Nästa helg ska jag ta det lungt. Herregud. Måste nog tillägga att jag egentligen inte är så här, just nu funkar det bara inte för mig och jag vet inte vad det beror på. Ta det för vad det är, men jag är en gladare person än vad det verkar just nu.

Jo, en kul sak. På mässan i helgen skulle vi, David, hans kompis Henke och jag "pröva vår lycka" och vinna en tv. Vi skulle gissa antalet ihopknycklade (fejk)sedlar i ett plaströr, ganska stort. Jag tog några siffror som jag gillade, typ 3, sen gillar jag siffran 9 också och stoppade in en 2 i mitten för den gillar jag också. alltså 329st sedlar i det där röret. När David frågade vad vi gissat på vägrade jag säga min gissning. När han sa att han gissade på 329 blev man smärre chockad! "Det gissade ju jag med" Helt galet ju! Hur kan vi gissa på exakt samma sifferkombination?! Skillnaden är att jag tog siffror jag gillade och D faktiskt gjorde en verklig uträkning på hur många sedlar det kunde va i det där röret. Coolt säger jag bara. Coolt.

Nej nu ska jag glo vidare på TVn. Pussss

Edit: Kan ett avsnitt med Linda Rosing i Sanningens ögonblick locka? Nja. Ganska genom-blont kan jag ju säga!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback