SATSa

Ska man träna och få ut något av det (inte bara muskler utan även glädje) ska det vara roligt. Friskis i alla ära men det är ganska tris i längden och jag känner mig inte alls motiverad att börja där igen innan jag åker till Brighton, men det är det mest plånboksvänliga alternativet. SATS däremot hade varit kul! De har så många olika tränings-klasser och -former som jag skulle kunna kombinera in i det oändliga! Det hade varit kul. Men det får vänta... Kanske när jag kommer tillbaka efter Brighton och börjar jobba igen (läs: och har råd) kanske jag kan lägga de slantarna på min egen hälsa? Skulle vara grymt kul i alla fall! Tror yoga, bodypump, lite box/combat, kanske pilates och spinning skulle sitta fint. Nästan så man får lust att träna jue ;)

I helgen ska jag gå promenader hela lördagen har jag tänkt - bränna allt bröd som jag fått i mig senaste dagarna. Man märker verkligen skillnad mot när jag inte åt något bröd alls under föregående månad mot när jag får i mig en skiva (el 100). Magen svullnar upp på två sekunder och känner sig som en degklump! Bara det liksom, hur kan jag älska bröd när it makes me sick? Aja. Har en ny regel, en skiva (mörkt som i helvetet) bröd om dan max! Förnuftigt.

Det där SATS-kortet får jag drömma om ett bra tag till. Ska till Lidingö centrum efter jobbet och gå på apoteket, kanske att man smiter förbi Friskis och köper kortet till i helgen? Eller så tar jag det i morgon :)

Puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback