Se där ja!

I dag har jag väldigt mycket energi för att ha gått upp en timma för tidigt! Erhm... Jag har hunnit med både det ena och det andra och ska forstätta med de andra tusen sakerna jag måste göra. Jag har varit proaktiv (internt "skämt") och hittat på en helt ny lösning när nya säljare börjar så man lätt kan kolla vad man gjort och vad man ska göra. Schysst! Sen har jag skickat "nej tack brev" till alla stackare som inte fått jobb (ca 40st) och nu ska jag hugga tag i fakurorna som ligger. I morgon ska jag börja skicka ut påminnelser för tennisfakturorna... Jag har minsann att göra!

Detta ska jag också hinna med  i veckan:

[X] Måndag: Jobba, gå ut med Hugo hem och städa!
[X] Tisdag: Jobba, åka till Norrköping - Homeopaten, DH kl 21.00
[X] Onsdag: Jobba, matdag, David kommer över, Greys Anatomy kl 21.00
[X] Torsdag: Jobba, in till SATS Odenplan - signa upp mig på medlemskap! Träna. Till D!
[X] Fredag: Jobbar bara halvdag till 13.00, sminkkurs på The Body Shop, träna SatsBox!
[X] Lördag: Träna SatsDans kl 10.30. Åkes 50års fest kl 18.00! Party all night long!
[X] Söndag: Ta det lungt, återhämtning - Träna yoga kl 10.30 på SATS Älvsjö, laga middag.

Blir nog en bra vecka! Ser fram emot sminkningskursen på fredag! Tyvärr blire inge party på fredagen, så min sminkning får gå till spillo. Men lite lyxigt är det allt!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Kul med makeup-kurs!:)

Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 23:48:50
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Alisa

Var med och tävla på min blogg. Du kan vinna smink till värde av 900kr.:)♥

2008-10-28 @ 01:11:57
URL: http://missalisa.blogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback