Stressigt som 17

Shit. Det drog på riktigt ordentligt här efter lunch och höll på till bara nån halvtimma till. Allt hände på en gång, allt skulle göras på sekunden och det ringde som mest. Man blir ju galen av mindre. Både jag och min närmaste kollega höll på att få varsitt utbrott av olika anledningar och vi kände båda två "en sak till och det smäller". Men det smällde aldrig och det är lugnare nu (peppar peppar). Lotta hann inte ses så jag ska bara fram och tillbaka till Gärdet och lämna den där grejen i hennes brevinkast. Kanske att Fältan får sig ett besök? Behöver ju fortfarande de där skorna. Hum. Kanske, när jag ändå är nästan där liksom. Annars är det hårda tyglar i ekonomin. Ska hem och byta om till mjukiskläderna sen och bara gosa runt. Äta middag och tillslut sjunka ner i sängen med min Älskling... Kommer bli såå bra. ♥

Jävlar. Nu kommer inte taxin heller! Gaaah. Vi får väl se när jag får gå hem...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback