This week

Denna veckan är det inte speciellt mycket som händer. Lite lagom så där. Har mina tv-kvällar inbokade, någon dejt med min kära pojkvän, träna ikväll kl 18.00 med mamma, laga mat på torsdag osv.

Hur ser din vecka ut?

[X] Måndag: Vaccinera mig, jobba, träna och gå ut med Hugo
[X] Tisdag: Jobba, gå ut med Hugo, Desperate Housewives kl 21.00
[X] Onsdag: Jobba, åka till D och sova över, Greys Anatomy kl 21.00
[X] Torsdag: Jobba, träna, laga mat, D kommer över, Du är vad du äter kl 20.00
[X] Fredag: Jobba, bolaget, gå ut med Hugo, filmkväll hos Lotta?
[X] Lördag: Daves inflyttningsfest! Party, party!
[X] Söndag: Bakis och skakis? Ska i alla fall ta det lugnt! Vintertid börjar!

Verkar jag tråkig som viger mitt liv åt TV? ;) Egentligen är detta väldigt ovanligt för mig och på helgerna kollar jag knappt alls på tv (flänger mest runt). Just nu går det bara så många bra program av det jag gillar så det blir till att hålla reda på alla!

Nu ska jag dra för dagen, hem och byta om till träningspasset! Puss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback