Today

I dag lyckades jag ta en outfitbild innan jag gick till jobbet och sen att få in den i datorn innan dagen är slut. Helt otroligt! Förstår faktiskt inte hur bloggerskor/bloggare har tid att ta ett kort, sätta igång datorn, lägga över bilderna på datorn, sortera och rensa, för att till sist ladda upp bilderna på bloggen och skriva några rader? Jag försökte med det en gång innan jag gick till jobbet, två gånger tror jag, varav en jag lyckades. Den ena gången fick jag avsluta det senare samma dag... Men i dag! Så här ser jag alltså ut. En av mina härliga baströjor från H&M i mörk-mörk blå till min svarta "siden" kjol från Indiska med en rosett. Fint. Kjolen är ganska uppklädd så då passade det bra med en casual topp som klär ner den lite! Till det får mina hööga stövletter rycka in!







/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback