Det börjar gå uppåt

Det börjar gå uppåt här! Humöret alltså :) Började känna mig gladare redan igår på dagen, började typ skratta utan anledning på jobbet - så som det brukar vara med andra ord. Hade det trevligt hos D's föräldrar, vi åt gott och drack te med äppelkaka till efterrätt. Mm. Och jag som skulle hålla mig borta från socker! Tänkte i alla fall försöka håll igen i veckorna och kanske "unna" mig nåt på helgerna. Så kan det bli, var dag är ju en fest! Sen åkte vi hem till D och han moterade ihop sitt soffbord och la ut en av sina mattor. Det kommer bli riktigt tjusigt i din lägenhet älskling! :)

Börjar känna mig överexalterad över den kommande Thailandsresan också! Det kommer verkligen hända (inte riktigt 100% än... men ändå) och jag kommer bli så brun! :D Innan dess ska jag på Julmarknad med David och hans föräldrar, kanske att man ska ragga med sig min familj också? Kan ju alltid höra i alla fall... Mysigt med julmarknad! Julpynt är fint.

Sen måste jag ju börja fundera på det som ska hända den 15e november. Vad göra? Alltså jag vet, men samtidigt vet jag inte om man säger så.. Hehe. ;)

Åkte för övrigt pendeln från David för första gången på nu morgonen, bytte till tunnelbana på Centralen och sen till Lidingö-banan på Ropsten - info för den som vill veta det. Jaja. Löste i alla fall ett sudoku på vägen i dagens Metro :) Efter jobbet ska jag träna i gymmet här på jobbet hade jag tänkt, lite löpband och sen alla muskelgrupper med en skivstång? Låter det okej? Tror bestämt det. Måste verkligen jobba upp min kondition - den är så jäkla kass just nu alltså! Flåsar som en gammal tant efter att ha sprungit en kort sträcka till tåget! Galet. Dags att sätta igång (igen)!

Ha en fin dag! Puss å hej!



/emma.

Plus: Jag har tre st prenumeranter på min blogg - gillar siffran 3 :) Undrar vilka det är, vet en av dem i alla fall ;)

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha jag är en av dem sötnos =) jag har också 3 prenumeranter på min blogg och jag är också nyfiken ;) är du en av mina? puss

Postat av: Emma

Ja, det är jag. Undrar vem den tredje är, den ena är min syrra vet jag... :) Puss

2008-10-14 @ 10:28:25
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Alina

Och JAG såklart!! :)

PUSS

2008-10-14 @ 11:52:58
Postat av: Emma

Nähä? Har du blivit en modern bloggkolls-person? Det trodde jag inte. Då ska jag prenumenera på dig med :) Pusss

2008-10-14 @ 12:08:12
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback