Sheer up

Om man ser på saker från den ljusa sidan och är positiv för jämnan tar det automatiskt död på negativa tankar. Visserligen är negativa tankar "starkare" än de positiva, men har man mer positiva saker i huvudet borde de övervinna det negativa. Eller hur? Jag är egentligen en otroligt positiv jäkel som bara kommit av mig, tagit en avstickare från mitt egentliga jag och inte riktigt hittar tillbaka. Visst låter det märkligt, hur kan man tappa bort sig själv? Man är ju med sig själv hela tiden?! Jag tycker också att det är märkligt, att inte veta vem man är eller vad man tagit vägen är ju ett ganska grovt "fel"... Men tydligen så händer det även den bästa gladaste. Märkligt. I morse möttes jag av något som inte direkt fick mig att skratta av lycka. Orkar inte riktigt gå in på vad, men det kör en ända ner i skorna och då kan jag säga att det är jäkligt svårt att resa sig igen!

Positiv skulle jag va! Tjolahopp! Nu ska jag fylla på med koffein.

Puss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback