Veckans träning

Jag vet. Jag är så kass när det gäller träningen. I går åkte jag ju bil in till centrum istället för att cykla som jag var inne på, men mitt knä hade i ärlighetens namn inte gillat det. Har försökt promenera lite sådär, men har rakt inte kommit upp i 10000 steg om dan... Men nu, kl 11.00 ska jag minsann svettas lite! Ett core-pass står på schemat och det är i alla fall något, kanske inte så jätte konditionskrävande, men ändock. Hehe. Segare människa får man nog leta efter ;)

I dag flyttar ju äntligen Älsklingen in i sin nybyggda lägenhet! Han kör nog flyttlasset just nu. Riktigt roligt! Är självklart avis som 17, men jag får vänta ett tag till... Får kanske snylta lite om jag är snäll ;) Ska dit efter jobbet och hjälpa till, kolla runt och pilla på saker liksom, fixa lite. Mina syskon ska faktiskt också med och sen ramlar det antagligen in en hel del folk som ska vara med och greja. Kommer bli en kul eftermiddag och kväll! Ska nog hem och sova hos mig ändå, antar att det blir lite småfestande in på småtimmarna och jag ska ju jobba även i morgon även om D inte ska det :) Får premiär sova över på fredag istället efter Uggla, Rehborg och Ulveson på Cirkus!

Det jag ville ha sagt är väl att jag kommer lyfta lite saker och sånt när jag är hos D, och det räknas väl också som motion?! ;)

Puss!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback