Afrikansk dans i eftermiddag

Nu äntligen är det premiär för Elina, Josefin och mig att få börja den Aftikanska dansen i kväll kl 18.35! Kommer bli så kul! Hoppas det inte är för svårt så man blir lite skrämd... Men att skaka på allt man har kan väl inte vara så svårt?! Det är ju bara att skaka gärnet liksom! Weho för det!

Innan ska jag och Elina ta oss en sallad eller nåt sånt på ett lämpligt café, känner att jag måste äta något innan dansen och en sallad lär man inte få håll av! Så fort jag formade ordet "café" i min mun tänkte jag på morotskaka och sånt jag inte får äta. Finns det nåt på caféer som man får äta tänkte jag då? Jo, en sallad med massa grönt, kanske parmaskinka, mozzarella, kanske till och med en ceasarsallad (man får ju äta dressingen!) osv men utan bröd och bönor, dinkel eller pasta är ju okej! Härligt :) Det finns hopp!

Som sagt, det börjar i alla fall näma sig dagens slut och kul kommer det bli kl 18.35!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha vet du? jag grymt sugen på CHIPS!!!! Inte bra alls ju.. känner riktigt hur gott det skulle vara med sourcreme och onion-chips eller ostnacho med salsasås... oohhh ska vi sluta med vår diet ;) haha nej VI SKA LYCKAS och det ska vi tillsammans!!!

puss

Postat av: Emma

Hehe. Skoja inte, ser jag en bild med bröd ser jag stjärnor.. Hua. Men en ceasarsallad UTAN cutonger skulle va smaskit! Fy fan. Men lyckas ska vi! Puss

2008-09-02 @ 16:31:18
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback