Blodsmak i munnen

Fy. Fan. För träning utan kolhydrater. Man orkar inte ett piss! Jag mådde illa och var spyfärdig, trodde jag skulle svimma och hjärtat bankade uppe i halsen efter bara tio minuter på träningspasset. Att det smakade blod i munnen var inte heller så trevligt... Det är inte speciellt kul med cirkelträning heller för den delen. Men usch, så har jag aldrig mått när jag tränat tidigare, visst lite kanske men inte så mycket och den gången åt jag inga kolhydrater heller. Att ge gärnet från första stund är inge bra, att jag har jäkligt dålig kondis är väl inte direkt bra det heller. I den stunden lovade jag mig själv kolhydrater för resten av livet - nyttiga sådana. Tror fan det alltså, jag kan definitivt inte träna vidare hårt utan kolhydrater i alla fall, det fick jag verkligen reda på idag. Så vad göra? Vi får väl se. Yoga?

Nu ska jag minsann däcka i sängen, bara borsta tänderna och krypa till kojs. Mmm. Ses i morgon!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback