Checklist - Falun

Nu börjar det närma sig på allvar! Det känns som om det var månader och veckor sen jag bokade min intesivkurs i Falun, men nu är det knappt en vecka kvar innan jag åker dit! Som jag förstod har jag inte kört mycket hemma alls, att köra en automatväxlad blir är faktiskt lite väl lätt också (inte för att jag direkt är ett proffs på det heller, men ändå) och jag hoppas jag inte har glömt helt hur man växlar manuellt... Nervigt! Tills att jag ska åka är det ju lite grann att tänka på, så jag har skrivit en liten "checklista".

[X] Ringa körskolan och kolla att allt är ok med boende osv.
[X] Snacka mat-pengar med mamma - vi tar det allt eftersom
[X] Ladda upp med pocketböcker - har några i alla fall.
[ ] Kolla karta på eniro.se så jag går rätt på måndagen
[X] Fråga vilken buss jag ska ta till körskolan - Jag ska ringa och så hämtar de mig!
[X] Ladda ner massa filmer som jag kan roa mig med på kvällarna
[X] Ta med lite "husgeråd" till matlagningen
[X] Packa ner block och körskoleböckerna (kan vara bra att fräscha upp kunskaperna).
[ ] Sälja lite fonder (ev. råna en bank) för att betala körskolan - gör det i helgen
[X] Packa ner kläder och andra atteraljer
[X] Ta med "körvänliga" skor, typ sneakers
[X] Packa med sängkläder och handduk
[X] Ladda upp med no-carbs-recept, jag ska inte fuska! - satt flera timmar med block och penna!

Det var nog allt... Sen ska jag ju bara göra det också :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

jag vet att du kommer klara no-carbs grejen bra där uppe också.. nu e vi på gång ;)



puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback