Det är i alla fall omväxlande

Har ju som sagt kurs här i dag och i går. Nu är jag filmstjärna igen, det ingår liksom i min tjänst som receptionist. I förr går stylade jag våra övernattningsrum så lite inredningsarkitekt är jag minsann också! Ibland använder de mig till att fota produkter också, så man kan lugnt säga att jobbet är omväxlande!

Snart får jag dra, eller ja om några timmar och det ska bli så skönt. Det har varit en verklig omställning att komma tillbaka till jobbet efter två lata (nåja) veckor i Falun (
jippie för körkortet!). Phu. Kommer bli mycket släkt och kalas i helgen, på söndag kommer tydligen mormor och Moster S till Sthlm för att gratta mamma också, så det blir maxat med släkt i helgen! David ska få träffa pappas sida av släkten nu i morgon lördag för första gången, spännande och kul! Nu har jag nån som håller mig sällskap (i min ålder alltså) vilket gör det ännu roligare ;) Att få fira farmor och farfar på deras stora dag och kommer vara jättekul!

Längtar tills jag är på stan och får köpa ett par skor, de där jag behöver... Sen ska jag köpa lite annat pyssel som är hemligt än så länge! Längtar efter mitt hjärta också som är världens finaste <3 Vi ses snart!

Pusssar



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback